De grunde, hvorfor du bør overveje at ændre det .com domæne for nye gtld ‘ er!

Når at springe ind i start eksistens er ved at etablere en virksomhed-webstedet blandt de første aktioner iværksættere overveje. Men sandheden hits: de Fleste opdage, at deres ønske “.kom” titler er nu blevet opnået, ellers bliver nu holdt af agenter forsøger at skabe hundredvis eller hundredvis af tusindvis af bukke frigive en faktisk nok det websted, der er mest gennemsnittet.

rff

Iværksættere inden for dette sted, kan ikke være uklogt at gøre mest muligt ud af dump.com permanent, og et par af de udvidelser, der bliver rullet ud. Alternativt, at de burde overveje et par af de efterfølgende muligheder, når vitaminindsprøjtning måske en ny strategi eller deres elektroniske eksistens:

1. .design,.leje sammen med andre business-specifikke områder
Den barske virkelighed er, at mens enkeltpersoner, der er forsøger at finde a.com sandsynligvis den mest kendte, en masse af disse domæner forsømmer at underrette den fortælling, der er virksomhedens.

Heldigvis, er i dag et helt nyt site, bare for cirka hver virksomhed. Mens en start, der kæmper for at få vejen til postkasse nul kan tænke om en.e-mail, en helt ny og innovativ virksomhed, kan begynde på den.design. Den helt nye områder, som bliver valset-out er langt mere bemærkelsesværdigt end den sædvanlige conventional.com; plus de er at placere virksomheder i de kommende web-udvikling på den front.

2. .Menu – områder, der er venligt
For virksomheder, der ikke ønsker at virksomheden til at flytte-visse områder, og mulighederne for fortsat at være til rådighed for hjælp udvidelser i metoder, der er nyttige. Med chat for nylig af de vigtigste valg på almindelige fødevarer modemer som Chipotle Starbucks Shack, overveje, hvor attraktivt det kan være at gøre brug af den.menu-udvidelse til at konstruere et centralt udvalg markedsføring.

Når de var i stand til at kigge efter en mindre mærkbar.menu site kunder, der kommer til at your.com at se på din nye lækre retter kan støde en glæde.

Faktisk party gange, der er personlige, har deres helt eget top level områder: .jul og.cue.blackfriday, hvis designere antage, at virksomheder, der vælger at annoncere deres ferie salg lejligheder på hjemmesider og their.com hjemmesider enkelte. Disse “personlige-dag” områder, der er ideel til opbygning og overvågning omkring en strategi.

3. .NYC,.LGBT.wiki-og gruppe-områder
Om den offentlige karakter af web, .kom udnytte sammen med sin utilstrækkelige innovative stil. Det er en skændsel, hvis muligheden for en hjemmeside navn, til at styrke et brand ‘ s eksistens og nå ud til kunder i, hvordan de har ikke dog ikke uerfaren.

Overveje det domænenavn, der er.nyc, for eksempel. Ny kaldes et mekka for alt mad fra teknik, som tilknytningen kan udføre med en stor del i en energi. Steder Som Flatiron 23 St. Forhold og også Wolcott Hotel har tidligere brugt den.nyc-site til mere omhyggeligt at tilpasse sig ved brug af byen. Oplev mere begynder at dukke op.

Relateret: Forget.com. Sige Hej til:.cykel,.app ‘ en, en Hel Masse Mere — og.site.

4. Sprog områder.Moda
Kunder giver en fornemmelse af eller viden, der normalt ikke interagerer med producenter, der ikke oplever enkelte. For lav-Sprog højttalere, en metode til at erobre dette problem ville være at komme i kontakt med kunder inden for deres oprindelige sprog.

Der er i dag et bredt udvalg af nye områder opnås på flere sprog for iværksættere at tænke på. Der er For eksempel masser af frisk spanske Sprog, navne af et domænenavn, der venter på at blive løftet op — fra.casa (hus).advokat (advokat), at.moda (style), som vil fortsætte for at opnå greb i de kommende årtier.

Ved afslutningen af kurset, af din dag , regerer suverænt. Men princippet er gradvist aftagende med hvert websted, der kommer ud. Fra nystartede til Fortune 500 virksomheder, der anvender disse udvidelser i visse kapacitet i år , mærke alle. Den væsentligste årsag? De vil begynde at anerkende, hvis de’venot aktuelt potentielle af den unikke og buzzworthy domæne navn.